Na ruim 40 jaar verzamelen bied ik een deel van mijn enorme Disney collectie aan. Duits, Scandinavie,Griekenland, Portugal, Frans, Engeels , Italiaans (topolino) USA ( Dell, Gladstone, Whitman enz.) enz. Heel veel curiosa in palstic en keramiek enz.Speelgoed, kleding met Disney, coll. Videobanden (filma). Nagenoeg alle jaren Donald Duck 1952 - 1996) Compleet maar ook veel losse nummers

Belgische Mcikey magazine heel veel nummers, Disneyland (USA en Nl)

Tientallen boeken over Disney en de sudios, Praktisch ales is van voor 2000. Daarna kwam het verzamelen (van nieuwe items) stil te leggen en deed ik alleen nog verzamelen tot 1995

Alleen reacties van serieze liefhebbers. (Alleen op afspraak)

Email of bellen mag.

Collectie gaat bij voorkeur als geheel weg maar opsplitsen mag ook. In geval van complete jaren splits ik niet op. Geen uitgebreide lijst aanwezig van wat ik heb. Ter plekke bezien of aan de hand van zoeklijsten mogelijk.

Nogmaals. Alleen serieuze liefhebbers dus geen handelaren of winkels.

Als betaling aanvaard ik alle valuta die inwisselbaar zijn (dollar, Pond, Hongaars, pools, roemeens, Scandinavie, Zwitsers, en landen die de euro hebben, maar welks geld nog inwisselbaar is (Duitsland, Oostenrijk, Spanje enz) - eea in overleg

Ook boekenbonnen, supermarktboekjes, Gamma en vvv bonnen wil ik als betaalmmiddel aannemen, mits ze inwisselbaar zijn)